Saturday, December 4, 2010

The Sorcerer's Apprentice (2010)




Wow Nicolas Cage on võlur.
Ümber jutustus algusest: võlurid madistavad iidsel ajal ja jäävad siis sajanditeks ootama ülim andekust. Ei ole seda ei indias ei hiinas ei venemaal. Temaks osutub ameeriklane, pika tukaga tiinekast koolipoiss. Siuke nohisev ja läbi nina inisev (et endast veel haledamat ja vist ka pisut koomilist muljet jätta) noormees. Juba sel ajal oleksin pidanud põgenema..poe veel siiani üle saanud Scott Pilgrim jms. tiinekate ilast.
Edasi järgnes kohutav klišeede jada ja lamedate naljade festival. Disney stuudio tegi selle filmi küll kellegile muule kui seda olen mina. Filmi ei suutnud päästa isegi Alfred Molina.
Läks jälle suht halvasti. Keset filmi ma mõtlesin et kuidas ma küll nii saamatu olen et ikka ja jälle suudan valida kohutavalt halva loo. Peaks vist kindluse mõttes keskenduma vanade kindlate 60-80ndate. filmide juurde.
Mis arvate kumb võitis kas hea või kuri?

1 comment:

  1. Mul on vahete vahel TÄPSELT sama tunne, et vaataks kindluse mõttes ainult ajaproovile vastu pidanud filme :D

    ReplyDelete