Monday, November 22, 2010

Chocolat (2000)




Liiga "täiuslik" film minu jaoks. Preemiatega üle kullatud filmid on suht reeglina vaatamist väärt..samas on neis kõigis ka midagi eemaletõukavalt täiuslikku.
Film mille kohta ameeriklane ütleks kiljudes et see oli midagi erilist..see ei olnud klassikaline Hollywoody liini toode ja osaliselt on tal kindlasti õigus.
Näitlejad ..uhuhhh..see oli uhke Stormare, Olin, Binoche, Molina, Depp, Dentch. Uhke mis?.. Enamus näitlejatest seal listis piisas vaid kohal olekust ja sellest piisab et neil juba kvaliteet kätte saada. Kõige keerulisem vist oligi seekord Deppil kes pidi mängima imalat mustlast. Kuid ma või hakata seda listi otsast uuesti lugema ja ei jõuaks nende kiitmisega ühele poole ..ennem kui lugeja oleks ammu lugemisest juba tüdinenud.
... Film milles olid siis kõik eeldused popiks saada..Selgrooga naine, müstilist liini, tõmmu meeskangelane, romantikat, armastust.
Ma tahaks väga millegi üle nuriseda, kuid seda on pea võimatu leida. Ka pole suutnud see film 10 aastaga aeguda. Jääbki vaid üle labaselt öelda et bääh naistekas...püssist ei lastud. Nurgad olid liig ümaraks lihvitud ja veatud. Hea film..kahjuks on mu maitse selliste lugude vaatamisest välja kasvanud...kuniks jälle Danny Boyle vms. ei tule ja vastupidist ei tõesta.

No comments:

Post a Comment