Friday, October 23, 2009

Shrink (2009)

















Hea positiivne film.. Enamus aja filmis Spacey suitsetas kanepit ..aga ega see teda ümbritsev fucked up inimesed muud väärinudki. Kõik nad olid mingit moodi hullud. Tore tüüp oli leitud kanepi kaupmeheks. Kõik tegelased jooksid omavahel risti rästi kokku ja läbi ilma üksteisest välja tegemata. Mule see lugu vaata et väga meeldis..perse sisukus. Head näitlejatööd on lausa lust vaadata Robin Williamsi suts..tegi seda mida alati. Aga seekord ta mulle mõjus..üks elu parimaid episoode tema poolt. Avastasin filmi jooksul et ma olen nüüd juba nii vana et ma ei tahagi olla "staar".. Ma tahaks olla see vanamees kes kuskil kabinetis istub ja staarikulul elab..tema pealt teenib. Samuti ei taha ma olla tippsportlane vaid vana ront staadioni ja klubi omanik. Ajad ja põhimõtted muutuvad. Samuti olen jauranud viimasel ajal kaubanduse üle..minu jaoks on see kauplemine ja ostmine liiga ülepaisutatud,,see kõik peaks käima kuidagi palju lihtsamalt ja valutult. Ja nii palju inimesi ei tohks selle pealt vahelt teenida..see selleks.
Hea film..varu aega ja vaata ära. ..(koos naisega)

No comments:

Post a Comment