Thursday, April 9, 2009

X-Men Origins: Wolverine (2009)


















http://www.imdb.com/title/tt0458525/

Hakkab asi hapuks kiskuma.. Nagu ma vist juba mitu korda öelnud, mulle meeldivad koomiksi lood..nad hea lihtne jälgida, tublisti parema sisuga kui arvuti mängud. Pole elus ühtegi koomiksit lugenud (v.a. see paks disney raamat)..aga kui Marvini (sai vist õige nimi) logo filmi ette ilmub olen valmis..
"Iron man" endiselt vaieldamatu lemmik..kuid X mehe sari ei jäänud sealt palju maha. Õnnestunud kolmik neil valmis tehtud..võta filmist uhked vanamehed välja..ja tulemus käes.
Nüüd nagu sellistes olukordades ikka..piisavalt raha teenitud siis aeg veel teenida..teeme loo kuidas tast Wolverine sai. Algas toredasti..aga siis läks kõik nässu..mehed oleks nagu meelde tuletanud mis me veel peaksime ütlema, ..mis ta veel teha võis..aga millal me selle naise tapame..aga mälu kuidas see kustutada. Läks ikka väga hulluks..ja lõpus ei saanudki ma aru miks sellise sisuga plärakat uhke sarja lõppu tarvis äsada. Koopia mida ma nägin muidugi väärib omaette lugu..irw

No comments:

Post a Comment